lördag 15 maj 2010

Chipboardtags


Jag fick några ark med chipboardfigurer av Jenny med en önskan om att jag skulle visa hur man kan dekorera dom. På dessa ark fanns bla. dessa rektangulära tags, och jag började genast fundera på hur dom kunde fungera som paketdekorationer.



Den första fick sig ett sytema, papper från Making Memories - Vintage Findings, stoppgarnsbrev och en strumpebandshållare från egna gömmor. Har aplicerat lite crackle paint på kanterna för att få den där slitna looken.



På nästa tag blev det mer romantiskt. Papper från Graphic45 och lite stämplar. Distressat med Aged mahogney och dekorerat med blommor, band och Rock Candy.


Den tredje tagen ville jag hålla lite mer manlig. Även här papper från Graphic45, metallkompass från Prima och jag kunde inte låta bli att sätta dit några småblommor. embossat med Platinum och den runda gratttisstämpeln är från Inkido.


Den sista tagen kan kanske passa på en bröllopsgåva. Gult är fint! Pappret från Grapic45 och textstämpeln är från Inkido. Glittriga änglavingar, ros, band och metallhjärta hittar ni i butiken.

Hoppas ni blev sugna på att leka med chipboards nu!
//Rimna
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...