torsdag 13 maj 2010

Vintagekurs

Igår skrev jag om AnnaMaria/Rimnas härliga teknikkurs, idag tänkte jag berätta om Vintagekursen, lika rolig den. Vi fick lära oss en massa olika vikningar, experimentera med färger och stämplar, använda härligt vintagematerial och bara leka loss.
Det är så kul att testa nytt material och använda tekniker man inte testat förut, oavsett om man är ny eller gammal scrappare. Du blir ju aldrig fullärd.


Ett stafflikort jag gjorde, dekorerat med både "låtsas" och äkta vintageprodukter.

En liten handgjord ask dekorerad med bla. handgjord blomma, gamla ransoneringskort och notblad.



Ett litet plånbokskort jag råkade få upp och ner när jag stämplade så fickorna sitter fel. Som sagt, du blir aldrig fullärd.
Lite av plånbokens innehåll.

MiaKvack
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...