tisdag 11 maj 2010

Små askar



I lördags var det EttÅrsJippo i Stellas butik! Jag var där hela dagen och försökte inspirera genom att visa lite olika tekniker med bla. distresser, stämplar och masker.


Under dagen så efterlystes det både bröllop och dopalster. Det hade jag inte med mig några, men jag blev inspirerad att göra ett par askar i ovanämnda teman. Först ut en liten ask med bröllopskänsla. Kanske till en morgongåva?! Distressade hela asken med Weathered wood och stämplade lite på den. Sen embossat med Inkidos Splash stämpel i platinum. Textstämpeln är även den från Inkdio.



Det blev även en liten dopask. På den använde jag mig av färgen Victorian velvet. Textstämpeln är från Inkido den har jag embossat i Inkidos Chokladembossing.

Dessa askar finns till försäljning i butiken till dom ringa priserna av 5 - 10:-

Skynda att fynda, perfekt till sommarens bjudningar eller varför inte låta barnen på ett bankalas dekorera varsin ask.

// Rimna
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...