torsdag 3 mars 2011

Carina scrappar Vintage.

Idag är det min tur att visa mtt första Vintage alster.
Även för mig så har det varit en rejäl utmaning att scrappa i vintage stil:)

Jag var lite nervös när jag fick mitt DT paket och såg alla fina saker som inte var "min" stil,men när jag väl gjort en ordentlig djupdykning ner i paketet så försvann nervösiteten och jag började sätta ihop den här layouten. Som jag tycker blev lite i min stil iallafall fast jag använt för mig ovanligt material:)

Stellas har en hel sektion av vintage grejer inne i webshopen, med not&text papper och ransoneringskort. Och har ni vägarna förbi Kumla så finns det ännu mer vintage saker(och icke vintage ) i butiken där :)



Cardstock-vanlig och swiss dot från Bazzill
mönsterpapper & tags från Graphic 45
blommor från Prima
Brads Basic grey
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...