fredag 11 mars 2011

Pylle testar Vintage

Nu har turen kommit till nummer 3 av våra 4 nya DT-tjejer. Pylle har fått lite papper från Websters Page bl.a. och hennes första layout kommer här:

"Sover sött"


Elin/Pylle fick sig en rejäl utmaning när hon som första uppdrag åt Stellas.se skulle scrappa i vintage tema något som man annars inte förknippar henne med. Såhär skriver hon själv om utmaningen:

"Det kändes som en rejäl utmaning för mig när jag fick höra att vi skulle ha vintage tema på Stellas, då jag inte alls kände att det var min stil.
Min första tanke när jag hörde vintage var att det skulle vara romantiskt med mycket blommor, band m.m. och jag har väldigt svårt för att scrappa med mycket saker. Men efter att läst på förstod jag att det var att använda saker som ser gamla ut eller som är gamla.

Så här har jag nu en layout som fick min scrapstil, men med lite vintage."




Det turkosa pappret under fotot är "Webster's - Garden - Celebrate" sen har hon använt ett bibelblad, ett frimärke, ett gem från Making memories, halvpärlor från inkido, ros, band, spets och lite annat smått och gott.

Allt Material hittar ni inne hos Stellas.se!


//Fnyz
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...