söndag 13 mars 2011

Pink Paislee med Asali

Åsa/Asali har fått underbara papper från Pink Paislee med stora rosor på som passar alldeles utmärkt in på vintagetemat. Här kommer hennes andra layout:

"Växande Kärlek"



Åsa själv skriver såhär om sin layout:

"Till min andra vintage-layout utgick jag från blommorna i pappret "Picture perfect" från Pink paislee, som det bara lyser 50-tal om (åtminstone för mig). Dessa blommor kan man lätt klippa ut och använda som dekorationer vilket jag tog fasta på. Jag la sepiafilter på alla foton utom ett, för att framhäva det fotot lite extra.
Jag har blandat de urklippta blommorna med minirosor och Cherry blossoms samt blingpärlor på tråd. Sen har jag även dekorerat med spets, Löv-pin och metallblomma.
"


I ena hörnet har hon rivit bort en bit av det bruna cardstocket som hon använt som bakgrundspapper, i det rivna hålet har hon dekorerat med mönsterpapper, en del av en gammal kupong, en nål, lite spets m.m.

Det gula pappret bakom fotona är "Pretty lace" också det från Pink paislee

Rosor från pappret "PP - Sweetness - Picture perfect"



Allt material hittar ni som vanligt i shopen!

//Fnyz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...