måndag 8 februari 2010

Färgglatt med Sassafras!

Hej alla glada ute i vinterkalla Sverige!
Nu är det dags för mig, MissMian, att ge er lite färg! Jag blev otroligt glad när jag hämtade ett DT-paket fullt med Sassafras Lass i brevlådan. Det finns vissa papper man kan scrappa om och om och om igen och för mig är papperna från Sassafras Lass såna papper. De är lekfulla med underbara färger och mönster. Dessutom har de flesta papperna en bård som är väldigt användbar! Så trots att jag varit i en liten scrapsvacka så infann sig lusten att scrappa direkt!



Förutom att pappren är supersnygga finns det dessutom stickersark med hjärtan, blommor, pilar osv. Jag älskar att använda dessa stickers. Här har jag satt några av dem på 3d-kuddar.



Dessutom har jag använt spets och blå blingstenar. Givetvis hittar du allt i butiken.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...