fredag 19 februari 2010

Making memories Flutter del2

Nu är det dags att visa min andra layout som jag gjort med dessa fantastiskt färgglada papper. Denna gången kom turen till foton på nästa dotter, Edit. Foton från när hon var 10 månader och hon var ju verkligen liten och söt :-)

"Liten & söt"


Detta rosa papper blev jag helt kär i när jag såg det i mitt kit, det heter "MM - Flutter - Vine", det gula under det och det randiga under fotona är baksidorna av två andra papper i serien. Även på denna lo har jag dekorerat med halvpärlor både lite här och där :-) Upptill har jag även rivit lite och satt fast två nålar som jag knytit lite spets runt. Har ni föresten sett alla underbara spetsar som finns i butiken? Många olika spetsar från miljögården som säljs per meter.


Allt material finns i butiken Stellas.se


//Fnyz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...