onsdag 10 februari 2010

Happily ever after

Idag är det dags för en bröllops layout.
Även på denna har jag använt mig av 3st olika färger på cardstock , brun , rosa & vit.
Jag valde att sätta den bruna längst ut för att få känslan av en ram runt layouten.
Mönstersaxen fick jobba lite på den här layouten också=)
Mönsterpappret jag använt som bakgrund heter "Heart vine" (Making memories-Love struck)


Hjärter ess är utklippt från pappret "Foiled card".
Runt esset har jag satt en chipboard ram från Maya road.
På chipboardramen har jag stämplat lite mönster med en brun stämpeldyna.



Biljetten och ettiketten (happily ever after) är utklippt från pappret " valentine tag"


Lite blommor från prima, vacker spets, pärlor ,bling och band har också fått pryda layouten.

//carina♥
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...