onsdag 17 februari 2010

Gästdesigner Nicola

Nicola vann en gästdesignerplats hos Stellas och skapade otroligt vackert av det kit hon fick hem. Titta och njut! Nicola berättar själv till sina skapelser:

I mitt Gäst Dt paket fanns många olika, roliga dekorationer samt fina, färgglada papper ifrån Making Memories nya serie Flutter och matchande cardstock.

Till första LO´n som heter "små söta kusiner" har jag använt baksidan av pappret Green Lattice, ett glazed papper som heter Unmbrella och ramen ifrån ett diecut papper som heter Edge Dot. Alla kanter har jag distressat och sedan har jag använt blandade blommor och spets.


Nästa LO heter "liten tjuv". Den handlar om min son som gärna tjuvar mat ifrån kylskåpet! Jag fastnade direkt för det här runda pappret som heter Edge Pink och ville därför ha med så mycket av den som möjligt. Jag har klippt ur två cirklar ifrån rosa och turkost cardstock. Remsorna som ligger över cirklarna har jag klippt ut ifrån ett papper som heter Pattern Stripe och sedan dekorerat LO´n med rosa blingstenar, blommor och en läcker fjäril.


Närbild


Pappret till kortet är embossat med små fjärilar och har en fin, skimrande yta. Bokstäverna i ordet hej är monterade på små chipboard rutor vilka jag har klätt med samma fjärilspapper.

Tack Stellas för det här fina paketet!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...