torsdag 25 februari 2010

Making Memories flutter del5

Nu är det dags för min sista layout som jag skapat med detta kit. Som ni märkt på mina tidigare inlägg så är jag helt stormförtjust i dessa papper, helt fantastiska färger och de glittrar sådär lagom mycket :-)

Som sista layout gjorde jag den allra sista månadslayouten åt min dotter Edit.


"12 månader"


Kraftpappret i botten är baksidan av ett papper från MMEs serie "life stories", det är det som är så perfekt med den serien att alla baksidorna är som kraftfärgat cardstock, helt perfekt tycker jag som älskar kraft.

Som fotomatta har jag använt ett vitt cardstock och så har jag använt spillbitar från Making memories serie "flutter".

Dekorationerna i papper är även de från serien "life stories", tagen klippte jag ut för hand ur vitt cardstock och sen limmade jag fast en halvcirkel av det gröna pappret och fäste tillslut en bit spets med ens tor kopparbrad.

Som vanligt har jag dekorerat lite md halvpärlor då jag i stort sett är besatt av dem ;-)

///Fnyz
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...