tisdag 16 februari 2010

Making memories Flutter

Ett helt fantastiskt DT-kit damp ner i min brevlåda och jag kände hur jag började längta till våren. Making memories nya serie "Flutter" är verkligen en glad och färgsprudlande serie som passar utmärkt till barn-layouter.

Först ut av detta kit skapade jag en LO om att min stora dotter snart fyller 4 år.

"Snart 4"


Jag valde ett Kraftpapper som bas eftersom det verkligen lyfter fram de färgglada papprena. Det randiga pappret är härligt glittrigt å är tusen gånger finare i verkligheten än på bild (som vanligt) Det heter: "MM - Flutter - Glitter stripe", det prickiga som syns där jag rivit är "MM - Flutter - Umbrella", jag använde delar där det inte var några paraplyer utan prickarna ska föreställa regndroppar och även de är glittriga.

4:an sitter på en liten papperscirkel som jag chalkat och under den är det en filtblomma som jag häftat fast med häftklammer. Som pricken över i har jag dekorerat lite här och där med gröna halvpärlor.

Håll utkik i bloggen, för här bloggas det nya alster och annat skoj hela tiden :-) Fler LO:s från mig med dessa underbara papper kommer åxå synas här inne då och då närmsta veckorna :-)

///Fnyz
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...