torsdag 18 februari 2010

Ladybug Spring

Ljuvliga, vackra och romantiska papper fick jag den här gången att skapa med. Här är lila nyanser av Ladybug Spring.

Fotot är från Paris, floden Seine. Jag har målat lite på cardstocken med lila för att matcha papprena. Runt hela kanten på layouten har jag ritat ett mönster. På vissa ställen har jag rivit en bit av det mönstrade pappret och fäst längs med kanten. På de små bitarna är det även stickles glitter.


Tagen förgyllde jag ännu mer med rosor och blad. Se på alla snygga blommor hos Stellas.se


Den stora rosen klippte jag ut ur ett mönstrat papper. Jag målade lite crackle paint på den och glittrade lite. Sedan skrynklade jag den lätt innan jag fäste den på 3D kuddar. Löven är utklippta ur wellpapp och även de har fått sig lite färg.

Kika in hos Stellas! Förutom alla snygga papper och annat hittar du nu massvis med nya spetsar!

/Lilo
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...